17 Haziran 2012 Pazar



Ben seni hiç sevmedim ki
Yorgun akşamlarda söylediğimiz şarkıları sevdim 
Bir çiçeğe gülmeni, bir güle benzemeni sevdim 
Bir de yıldızları sevdim, 
 Eylül akşamlarında gelip gözlerinde durdular
 Ben seni hiç sevmedim ki; 
 Beni yola koyduğunda ayrılmanı sevdim 
Kurşunları sevdim beni vurduğunda 
Ağlamayı sevdim, unuttuğunda
 Yalnız olduğumu anladığımda, ayakta kalmamı sevdim 
Yıkılmamı sevdim, seni her hatırladığımda 
 Ekmeği sever gibi sevdim sensizliği 
Su gibi özledim temmuz güneşinde sesini İkindide yağmur gibi, 
 Geceleyin rüzgar gibi sevdim, seni sevdiğimi
 Ben seni hiç sevmedim ki 
 Kuşlara şarkılar öğretmeni sevdim 
Menekşeyle konuşmanı, nisanı hatırlatmanı
 Baharın bir adının da yalnızlık olmadığını
 Düştüğüm zaman kanayan yanlarımı 
Ve tuhaflığımı üşüdüğüm zaman 
Sakız satan çocukları, yeni çıkan şarkıları 
 Her kaybettiğimde, kazanan yanlarını sevdim 
Denize düşmüş gül gibi düştüm ateşe
 Ben yangını sevdim, yandığım zaman böyle işte 
Ben seni hiç sevmedim ki
 Denize düşmüş gül gibi düştüm ateşe 
Ben yangını sevdim.
 Ben seni hiç sevmedim ki 
Ben yangını sevdim 
Ben seni hiç sevmedim ki 
Ben sevdim mi adam gibi severim 
Bir gece bir ceylan indi dağdan kalbine 
Bir gece bir şiir gibi kibrit alevinde 
 Alemin ortasında kimsesizliğin sesinde
 Buğusunda sabahın 
Acımasızlığında bir ahın
 Ağlayan yüzünde insanlığın, 
Ferahlatan gücüyle duanın 
Korkutan yanıyla narın İncirin, zeytinin ve kalbin üstüne 
Gülün üstüne tutunduğum umudun üstüne 
Korkunun üstüne, senin üstüne 
Hep Senin üstüne, hep senin üstüne 
Ben seni hiç sevmedim ki
 Gittiğin zaman, gitmeni sevdim, 
Evreni sevdim geldiğin zaman 
Kalmanı sevmedim, 
 Korkuyordum sana alışmaktan
 Yine de sevdim gülümsemeyi 
Mendilimi sallarken seni götüren trenin ardından
 Kırlara ilk kar düştüğü zaman 
Ölümünün ne güzel olduğunu sevdim 
Seni içimde öldürdüğüm zaman 
Ben seni hiç sevmedim ki 
 Yorgun akşamlarda söylediğimiz şarkıları sevdim
 Bir çiçeğe gülmeni, bir güle benzemeni sevdim
 Bir de yıldızları sevdim, 
 Eylül akşamlarında gelip gözlerinde durdular ben seni hiç sevmedim ki; 
Ben sevdim mi adam gibi severim. 
 Denize düşmüş gül gibi düştüm ateşe 
Ben yangını sevdim
. Ben seni hiç sevmedim ki 
Ben yangını sevdim 
Ben seni hiç sevmedim ki 
BEN SEVDİM Mİ ADAM GİBİ SEVERİM !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder