17 Haziran 2012 Pazar




















Yüreğime bir gül çizdim kanlı yaş ile 

yaktın beni küle dödüm dumana dödüm 
nasıl edem nere gidem dertli baş ile 
bilemedim teli kırık kemana dödüm
 canım aldın, can evimden vurdun ya sende 
küstüm sana, faydası yok, geri dösen de
sende vefasız çıktın, sende hayırsız çıktın 
sen de vicdansız çıktın adın batsın 
zaman ola devran döe sen de çekesin
yitiresin umudunu heder olasın 
aşka düşe kahrolasın candan 
bıkasın ömrün boyu bir kez olsun 
gülmeyesin sen ki beni rezil ettin 
yedi cihanda yalan oldum 
talan oldum senin sayende sende vefasız çıktın, 
sende hayırsız çıktın sen de vicdansız çıktın
adın batsın beni özleyince bir nehir yatağını bulsun kor düşsün dağlarına, 
ceylanlar suya insin 
sesime bakıpta ağlıyorum sanma
seni özleyince böyle olsun birazda 
ayrılıversin yaprak dalından insan sevdiğinden ayrılıversin
kan damarımdan can pazarından 
adam baharından ayrılıversin
dağda dört mevsim erimeyen Kar varya 
yokluğum öyle erimesin sende vefasız çıktın, 
sende hayırsız çıktın sen de vicdansız çıktın adın batsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder